Friday, September 18, 2009

Fuhhh...nAsEB bAik!!!

ptg td, adikku bukak peti surat n then trnmpk ade surat dri UTeM..huhuhu
aku trkejut gak...
dia da bukak da surat tu...
tp nasib baik dia xsempat bce smpai abis...
klau x, kantoi la...
huhuhu...
nk tau ape isi dlm surat tu???
hehehe..
rahsia...=)
klau org len bce mmg segan yg tramat...
huhuhu
surat itu ditulis mse kt kem menuju sasaran anugerah dekan kt D'Village Resort ari tu...
huhuhu...
surat ini trkandung luahan perasaan si anak kepada ibubapa msing2...
surat ini dibace oleh Dekan FTMK, n then di postkn ke alamat umah masing2...
huhuhu...
knape surat ni xsmpai sblm aku blk ek???
klau diorg bce sblm aku blk kn bguz...
x yah la aku tension pk psl surat tu...
huhuhu
adeh...nasib baik sempat ambik td...
klau x, sume bce surat tu...
aduyai...
abis la aku...
Hmmm...
InsyaAllah, lps aku blk smula ke melaka, aku akn bg surat tu kt parentku..
tp rase cam xnk bg plak...
adeh...
camne ek???
hmmm...
ish..
xbleh2...
kne bg gak...
hehehe..
tp bkn skrng...
=)
xtahu la ape reaksi diorg bile bce surat tu....
hmmm...

2 comments:

Anonymous said...

hahah...

nie serba salah...

xp

~NieY~ said...

hahaha...
tahu xpe...

Post a Comment